A bejegyzés simán utalhatna egy mai, átlagos magyar család helyzetére is, de én most mégis egy könnyedebb témában invitálnám kommentezésre, véleménykifejtésre a tisztelt nagyérdeműt. Kinek mi a véleménye John McClane legújabb kalandjáról, melyet (ahogy azt szerintem kb.mindenki tudja) kis hazánkban forgattak.  Szinte minden oldalon (legyen az akár magyar, akár külföldi) kegyetlenül lehúzták a filmet, amely az USA-ban mégis az első helyen nyitott a héten, a maga 25 millió dolláros bevételével (persze az első hét lelkesedését be lehet tudni a puszta kíváncsiságnak is.) Én Valentin-napon tekintettem meg a filmet egy ismerőssel, és meg kell mondjam, nekem nem volt annyira szörnyű. Persze sem történetben, sem másban nem ér fel a klasszikus trilógiához, de számomra 1,5 órára jó szórakozást tudott nyújtani. Az akciójelenetek látványosak voltak, és habár a párbeszédek tényleg nem voltak toppon, a szokásos McClane-féle fanyar humor itt is erőteljesen megjelent, színesítve ezzel a folyamatos lövöldözést. Ez utóbbit egyébként sokan rótták fel a film hibájaként, hogy eszetlen benne a lövöldözés... de kérem, egy Die Hard pont erről szól! Hogy Bruce Willis halomra lövi a rosszfiúkat, és közben mond néhány poént. Én egyetlen dolgot hiányoltam a filmből: az igazi, nagyvolumenű főgonoszt, olyan Hans Gruber, vagy Stuart ezredes félét. (Ebből könnyen kitalálható, melyik a két kedvenc részem a sorozatból :D )

Szóval, várom a véleményeket a filmről, kíváncsi vagyok, a közönség többi része milyennek találta a filmet! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pagesofmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr585086848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása